luni, 23 noiembrie 2009

Doare, nu ?

Doare, nu ? Boule! shi o sa doara shi mai tare ! O sa am eu grija de asta ! nu prea suportzi sa ma vezi fericita cu el, nu ? ei bine, nici eu ! deci nu itzi potzi inchipui cat te urasc in clipa asta ! tremur de draci ! nu mai pot ! idiotule.... tzi-a tras-o shi tu ca un fraier ce eshti , ai pus botu' rpd! shi cand ma gandesc la cate imi spuneai acum cateva zile.... hai siktir ! Incepand de azi nu mai vreau sa te vad deloc ! potzi sa-mi dai ignore, potzi sa te duci draq! o sa te fac sa suferi, prostule, ca shtiu ca tot pe mine ma iubeshti ! dar eshti prea bou ca sa realizezi asta ! tzi-ai pus poza cu ea la avatar, ce sa spun .... asta ca sa ma faci pe mine geloasa.... intamplator tocmai am verificat, vroiam sa vad daca eshti invisible sau daca stai pe net .... shi tu tocmai ce schimbasei poza! ce qestie ! Ei uite ca am schimbat-o shi eu ! imi sta bine in bratzele lui, nu ? prostule! o sa mai vezi imaginea asta mult timp de acum inainte! deci nu-mi vine sa cred cat de prost eshti !!! jur! acum 3 zile am stabilit sa ne vedem, ma rugai sa vin la tine shi acum.... dar sunt mandra ca te-am refuzat ! idiotule! asta meritzi! Doare, nu ? ei bine, ma bucur! vezi tu razbunare .... o sa fiu mai a draq decat atunci cand m-ai cunoscut.... shi tu , ca un prost ce eshti, o sa te indragosteshti de mine! Se pare ca doar asha itzi place, atunci cand ma comport frumos tzi se urca la cap! Shi uite cum ma arunci tu in bratzele lui! Shi shtii ce ? ai avut dreptate odata in viatza: da, tu ma iubeshti pe mine. Shi da, eu o sa ma marit cu el ! Ghjinionul tau ! prostule !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu