joi, 12 noiembrie 2009

Phoenix

La pamant.... Acolo sunt. Iar luni voi mai primi o lovitura. Lovitura de gratzie. Nu o sa vreau sa ies din casa sau sa vb cu cineva din vechii "prieteni" care nu m-au ajutat niciodata cand am avut nevoie. De luni incepe. Incepe ceea ce am ashteptat aproape un an. Shi ce e mai grav, ca dupa atata timp shi sperantze incepe fara mine. O sa-mi fie dor de vremurile alea. Deja imi este dor. De mult. Dar atunci va durea shi mai tare. Pentru ca ei vor fi acolo, fara mine. Pentru ca toata lumea ma va intreba ce s-a intamplat, d c nu sunt acolo.... shi nu voi fi. Prefer sa ma inchid in camera shi sa nu mai dau ochii cu nimeni. De rushine. Cum sa le spun ca eu nu voi fi acolo ? dupa atata ashteptare.... inca o lovitura. Doar cu tine ash vrea sa pot vb. Dar tu nu vei fi langa mine, sa ma ascultzi. Tot luni itzi voi trimite un ultim mesaj. De data asta nu mai ashtept raspuns. Nu ca te-ai fi sinchisit sa-mi trimitzi, doar spun shi eu.... Sa-tzi vezi de viatza shi sa fi fericit. Eu asha voi face. Numai El va fi langa mine. Lui ii voi permite. Shi numai Lui ii voi permite de acum incolo. Ma merita, ma iubeshte shi voi ramane cu El. El nu mi-a intors spatele, asha cum ai facut tu. Nu acum , nu momentan. Poate ca o va face. Sau poate ca nu. Poate ca nu-mi pasa. Poate am nevoie de o pauza. Cand vine o problema, atunci apar toate. Ashtept o rezolvare.... poate vor veni toate. Simt ca cedez. Voi bucuratzi-va shi datzi in mine acum, cat putetzi. Ca atunci cand imi voi reveni nu vetzi mai apuca.

Un comentariu:

  1. Tu ai spus ca prin ce scriu eu te vezi pe tine in tineretze.. pot spune ca si eu ma regasesc in starile tale .. si ca am trecut si eu prin ce treci tu .. suparata ca El, El pe care il voiam eu, nu era langa mine m-am refugiat in cineva care ma sustinea si ma ajuta.. Pe mine una ma darama mai rau sa vad ca e indragostit de mine si eu nu sunt de el, ma simteam prost. Pntru ca stiam ca asa simteam si eu, dar cu alt baiat. Poate o sa poti sa-l iubesti pe cel cu care esti.. dar atat cat inca iubesti pe altcineva nu cred ca vei reusii. Orice ar face el nu va fi la fel de "grandios" pe cat fcea celalt.
    Si daca cel de care iti place nu te baga in seama si nc macar nu se sinchiseste sa iti raspunda la msj.. eu zic nc sa nu-i mai dai mesaj ca nu fc altcv decat sa-i gadilii orgoliu. Parerea mea ..
    Te-am pupat si ai grj de tn >:D<

    RăspundețiȘtergere