marți, 1 decembrie 2009

came back

Nu am mai scris de mult.... de cateva zile care parca sunt o veshnicie. Mai bine asha, am luat o "pauza" in care am incercat sa fiu cat mai ocupata.... E shi asta o solutzie. Nu spun ca nu mi-e dor de tine, ci doar ca nu te intzeleg. Shi ca a inceput sa nu ma mai intereseze atat sa te intzeleg. De fapt cum ash putea sa te intzeleg pe tine cand nu reushesc sa ma intzeleg pe mine ? :) Am mai vb cu tine..... ce-i drept, ai fost km rece. Oricum, a fost frumps cand ai vazut poza cu mine shi cu el.... Nu tzi-e picat prea bine, nu ? Eh, oricum te-asm shters din lista.... dar nu ma ashteptam sa te ataci asha :) Deshi nu strica! :) De atunci....mai nimik. Da' nu prea-mi mai pasa.... nici eu nu shtiu ce simt.... Ahh, de cand nu mai formasem nr tau.... imi era asha dor sa-tzi aud vocea.... Dar nu, rezist shi fara. Shi shtii cum e ....ceea ce nu te doboara. te face mai puternic :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu