duminică, 22 noiembrie 2009

Ce-ar fi fost daca .... ?

Nu pot sa nu ma intreb " ce-ar fi fost daca.... ? " Ce-ar fi fost daca nu m-ash fi impacat cu El atunci cand mi-a greshit, daca nu l-ash fi primit inapoi.... ? Ce-ar fi fost daca ash fi acceptat propunerea ta nebuneasca atunci cand mi-ai zis "Hai Bibi, sa facem ceva unic, sa avem ce povesti nepotzilor".... Daca ash fi acceptat cand, dupa cateva zile de cand eram impreuna, mi-ai zis sa-l luam pe Ovidiu de nash shi sa ne oprim la Casa Casatoriilor? Eshti nebun .... sjhi de asta te ador. Ce-ar fi fost daca ash fi zis "DA" atunci cand mi-ai zis ca nu ne trebuie decat buletinul shi certificatul de nashtere.... shi o doza zdravana de nebunie? Oare cum ar fi fost acum, Bibi ? Niciodata nu am regretat nimik din ceea ce am facut.... dar acum nusjh.... e pt prima oara cand ma intreb daca nu cumva am luat decizia greshita. E pt prima oara cand simt asta .... shi pt prima oara cand cred ca daca ash fi mers inainte cand m-am despartzit de el.... ar fi fost bine. Daca te-ash fi intalnit cand ash fi fost cu altcineva, daca.... totul ar fi fost altfel , Bibi. Ash fi putut sa renuntz la orice altcineva pt tine. Nu mai shtiu ce imi doresc.... Toate dorintzele mele din ultimii aproape 5 ani s-au dus naibii. Bibi.... mi-e dor de tine!

Un comentariu:

  1. Intreaba-te "Ce-ar fi daca... ?" Fara fost in propozitie :)
    And see if it works for you.

    RăspundețiȘtergere