marți, 17 noiembrie 2009

As busy as I love to be

Mda, cam asha s-ar traduce starea pe care o am. Nu spun ca ma simt bine, nu spun ca am uitat de tine sau de toate problemele pe care le am.... dar macar sunt prea ocupata ca sa le dau atentzie shi nu mai am timp sa ma gandesc la toate prostiile. Macar imi ocup timpul shi chiar imi place. Fac lucruri pe care "dincolo" nu le-am facut, pe care nu mi s-a dat ocazia se le fac. Invatz. Shi imi ies bine. Shi o sa-mi iasa shi mai bine, pentru ca invatz shi imi place. Am incredere. Sper.... Pt prima oara dupa mult timp invatz sa sper :) Asta e viatza mea, ocupata, plina, dinamica.... mereu in schimbare. Shi asha imi place sa fiu. Chiar ma gandeam ....daca ash mai fi fost cu tine acum.... probabil te-ai fi crizat ca nu am timp de tine.... se-ntoarce roata, Bibi. Ash vrea sa itzi arat ce fac, de ce sunt in stare. Shi o sa-mi iasa. Trebuie. Poate o sa-tzi dau link-ul. Asta daca o sa ai curaj sa ma priveshti. Shi acum imi mai trebuie un job. Sau inca un proiect. Unul din care sa mai scot shi bani. Shtii, nu tzi-am mai dat mesajul ala.... ultimul. Te-am lasat. Deocamdata. Am crezut ca poate itzi revii.... dar degeaba. O sa tzi-l dau. Dar nu inca. Te mai las. Atat cat pot. Bibi, cat mi-ar place sa-tzi dau peste nas acum. Pt ca o meritzi. Shi o sa-tzi arat ce ai pierdut. Intr-o zi o sa vezi la ce ai dat cu piciorul. Shi o sa regretzi. Imi pare rau de tine Bibi. Dar o sa regretzi. O sa vina shi ziua aia. Intre timp, iubitul meu e langa mine. Asha cum a fost mereu in ultima perioada, shi la bine dar shi la rau. Shi shtii ce ? se comporta exemplar shi ne impacam mai bine ca oricand. Vezi, prostule ? Vezi ca se poate? Sunt mai puternica, Bibi. Mi-e dor de tine, inca te iubesc, dar acum sunt ocupata. Viatza are sens shi fara tine! Nu mai eshti tu centrul universului ! te oftici ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu