sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Amintiri (partea a 2-a)

Mi-e dor de u.... shtiu ca ma vrei. Dar tzi-e teama, asha cum mi-e shi mie. In seara asta eshti la munca. Sjhi maine la fel. Mi-e dor de ochii tai verzi. N-o sa uit niciodata privirea pe care mi-ai aruncat-o ultima oara, in oglinda. Shi zambetul tau. Shi.... bataile cu perne. Shtiu ca mai e putzin pana ne vom revedea. Shtiu ca asta putea sa se intample shi zilele trecute, dar.... nu mai conteaza, mi-e dor de u. Shi de nebuniile tale. De clipa cand te-ai urcat pe shifonier ca sa te ascunzi shi te uitai ca un motan plouat k nu mai puteai sa cobori.... de "camera 10" care ne e rezervata :)) de zdranganitoarea ta shi de perna care imi purta parfumul.... Shi de Mau, shi de Whisky shi de Berta. Ultima oara tzi-am facut pofta.... de mine :) Nu mai sta cu ea din mila, Bibi. Nu mai sta cu ea doar pt ca e singura shi te place. Macar eu stau cu el pt ca tzin la el, pt ca mi-e mai bine ca oricand cu el.... Shi totushi, itzi ofer mai multe decat ea :) Nu tzi-e dor sa-tzi fac masaj asha cum numai eu shtiu ? Bibi, vreau o seara in care sa bem pana nu mai shtim de noi shi apoi sa facem dragoste ca nebunii.... Putem sa ne folosim de pretextul ca suntem betzi.... cui ii mai pasa ? ahhh, ce te-ash mai chinui putzin.... mai vreau sa te tzin pe jar .... sa ma vrei, iar eu sa itzi rezist.... Inca putzin, Bibi, inca putzin. Pt cat am plans din cauza ta.... inca putzin :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu