marți, 17 noiembrie 2009

De'a naibii !

Vroiai sa vezi ca sunt bine ? Ei bine, uite ca sunt ! Vroiai sa vezi ca sunt asha cum m-ai cunoscut ? sunt mai ceva.... Shi vroiai sa vezi ca nu imi mai este dor de tine ? du-te naibii! Ai obtzinut ce ai vrut ? Multzumit ? nu imi mai pasa! eshti fericit ? foarte bine! shi chiar nu ma mai intereseaza! dar daca te-ash vedea, tzi-ash zice cateva despre modul in care te-ai comportat .... de fapt shtii ce ? nu o sa-tzi spun nimik ! indiferentza doare , nu ? Sunt bine shi da, de data asta imi e bine fara tine. Poate mai bine decat atunci cand ai fost langa mine. O sa-mi rezolv singura toate problemele, tu potzi sa te duci naibii , cu tot cu fufa aia care face pe animatoarea nereushita.... Nu-mi mai pasa de ceea ce crezi tu . Da, m-am schimbat ! Ai vrut sa imi revin ? foarte bine, mi-am revenit! sunt din nou "aia a draq" shi asha voi fi fatza de tine, ca asta meritzi. Voi fi rece, indiferenta. Shi zambetul ala.... va fi doar fatza de cine merita. Ca sa vorbesc cu tine trebuie sa meritzi! Adio baby, eshti pe cont propriu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu