luni, 9 noiembrie 2009

Al naibii sa fi

In general sunt o tipa destul de a naibii, sigura pe ea shi ca sa ma laud putzin pot sa spun ca arat bine shi ma duce shi capu'. Asha ca nu am probleme cand vine vorba de a relatziona cu cineva. Ce este dincolo de aparentze, nu se pot lauda prea multzi ca au vazut. Pentru ca nu am permis oricui sa ma descopere, sa imi afle punctele slabe....shi nici nu cred ca trebuie. Dar tu, nemernicule.... al naibii sa fi ca mi-ai intrat pe sub piele. M-ai provocat din prima seara, apoi nu shtiu cum naibii ai facut de m-ai descoperit pe mine shi .... punctele mele slabe. Aici nu trebuia sa se ajunga! nu atat de repede! pentru ca ai facut ceea ce ar fi facut orice om normal: ai profitat de ele la maxim. Shi nici nu te condamn pt asta. Dar cand ai vazut unde s-a ajuns te-ai speriat.... Logiq, barbatzilor le e frica de femeile puternice :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu