sâmbătă, 14 noiembrie 2009

"Eshti bine, bibi ?"

In seara asta ma plimbam prin Mamaia.... pe drumul pe care pana de curand mergeam amandoi.... Pe drumul care poate a reprezentat inceputul, pentru noi. Prima oara te vazusem cu o zi inainte, la club. Nu shtiam ca vei fi acolo, dar tu shtiai ca eu voi fi, asha ca m-ai privit insistent. Si eu pe tine. Ciudat, dar te-am recunoscut imediat, din poze. Apoi ai coborat scarile, mi-ai facut cu ochiul, ca sa-mi dau seama ca eshti tu....eu te recunoscusem deja shi am inceput sa rad :) Dupa aia te-am sunat ca sa-tzi spun ce facusem....shi asha ai facut rost de nr meu :) apoi m-ai sunat seara.... A doua zi am vb pe mess, ca de obicei. La 11 noaptea ai inceput sa ma provoci, sa te iei de masjhina mea shi eu de a ta.... Ai inceput sa te agitzi cand tzi-am zis ca oricum nu prinde mai mult de 70 km /h :)) Ai inceput sa ma provoci.... hai sa-tzi demonstrez, ai zis convins ca ma bagi in sperietzi.... (asta am facut eu cand tzi-am luat mashina, dar asta o povestim alta data). Nu shtiu de ce , dar am acceptat. Am ieshit in Mamaia. Nu o sa uit niciodata felul in care ma priveai cand calcai acceleratzia shi nu itzi luai ochii de la mine. A fost acel "ceva", momentul ala mi-a ramas in minte, iar privirea aia nu o s-o uit niciodata. Shi eu itzi raspundeam la fel. Te ashteptai sa ma crizez, sa ma uit speriata la drum. Dar nu, eu simtzeam ca accelerezi shi te priveam in ochi. Itzi mutai privirea pentru o fractziune de secunda la shosea, apoi iar la mine. Vezi, am avut incredere in tine din prima clipa. Apoi am mers in parc.... am stat de vorba.... Apoi ai inceput sa-mi povesteshti lucruri care.... nush, care m-au impresionat, care m-au facut sa te vad altfel decat pana atunci.... Oare in seara aia a inceput totul ? Oare....cu privirea aia a inceput totul? In seara asta am trecut prin aceleshi locuri....shi am simtzit lipsa ta .... ash fi vrut sa-tzi mai simt odata privirea asupra mea.... Sa ma mai intrebi odata "eshti bine, bibi ?" :) mi-e dor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu