luni, 9 noiembrie 2009

Exista o explicatzie!

Pentru toate nebuniile pe care le-am facut. Pentru .... tine! am luat-o razna. Shtiu. Dar pentru ca ma comport ca un pacient de la camera 10 pentru toate astea.... chiar exista o explicatzie. Daca ai vedea randurile astea.... dar nu , nu o sa le vezi niciodata. E mai bine sa nu shtii cat ai contat pt cineva .... Te-ai racit de mine. Nu mai suportai sa fii "al doilea", "cel din umbra".... prostule, nici nu shtii ca de fapt tu ai fost pe primul loc. Mai trebuia sa ai doar putzina rabdare.... Ash fi putut accepta sa luam o pauza, de fapt eu tzi-am shi zis asta.... iar cand te-am sunat a doua zi a fost doar ca sa vb. Asta pana cand am inceput sa ne certam. Ash fi acceptat sa fi langa mine ca shi prieten, dar tu, prostule, nu mi-ai raspuns la telefon.... shi shtiai foarte bine ca asta o sa ma scoata din mintzi. Shi ca sa fie setul complet, in seara care ar fi trebuit sa fie seara noastra, tu te-ai sarutat cu panarama aia .... Nu mai puteai sa ashteptzi un pic? Nu te-ai gandit ca sunt atatzia ani la mijloc si nu imi potzi cere sa renuntz atat de rpd ? Eram innebunita dupa tine.... shtiam ca nu itzi vei respecta promisiunea din prima seara, shtiam ca nu o sa fi langa mine....shi te-am lasat sa faci ce vrei. Dar am innebunit de durere! am innebunit pentru ca nu imi puteam lua gandul de la tine, am innebunit pentru ca am crezut in noi shi in toate planurile alea, am innebunit pentru ca in urmatoarele zile am stat ca o leguma in pat, fara sa pot sa dorm sau sa mananc.... Acum intzelegi de ce mi-am calcat pe orgoliu si pe tot shi am venit sa vb cu tine ? Pentru ca te iubeam ca o tampita ce sunt ! pentru ca m-am gandit sa nu te fac sa suferi shi mi-am luat-o ! shi shtii ce e mai grav ? ca inca te iubesc.... shi da, sunt nebuna! dupa tine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu