duminică, 22 noiembrie 2009

Te urasc pt ca te iubesc!

Ma enervezi.... sit ca te iubesc shi te urasc in acelashi timp.... Am vb saptamana asta.... shi totul era ca "in vremurile bune". Imi spuneai ca m-ai devora, ca ma iubeshti, dar ca situatzia este asha.... ca tzi-e dor de mine shi ma rugai sa vin la tine. Te-am refuzat. Apoi .... ne-am culcat (din pacate fiecare acasa la el) intzelesh ca o sa vb a doua zi shi ca zll astea facem culmva sa ne shi vedem . Pt ce ai aparut in viatza mea ? Ca sa ma dai peste cap shi sa-mi trezeshti toate sentimentele.... shi apoi sa dispari iar ? OFF! cat de urasc uneori ! Da, te urasc pt ca te iubesc. Din seara aia.... nimik ! Shtiu ca zll astea ai fost la munk, dar totushji.... tu nu stai fara mess niciodata .... Ce draq e cu tine shi ce tzi-a facut aia ? Sta tot timpul langa tine, sa nu potzi intra deloc pe mess ? ai lipseshte sa se mute la tine ! Ma dispera! Ma disperi tu ! Shi eu vreau sa te vad, scapa naibii cumva de aia ! Asta-mi mai lipsea acum, sa se lipeasca aia de tine ca ciuma.... Nu te sufoca, Bibi ? ea te lasa sa respiri, nu-tzi ia libertatea ? mda, poate asta tzi-ai dorit, nu ? ai ce ai vrut, una care sa stea cu tine zi shji noapte.... Curios, zilele trecute de mine itzi era dor, nu de ea.... Cand te-am intrebat daca tzi-e bn shi tzi-am zis sa te gandeshti.... mi-ai spus ca nu ai la ce sa te gandeshti, doar ca ma iubeshti pe mine, dar eu sunt cu altul.... Putea sa nu fie asha, Bibi. Acum tzi-ai dat seama ca ce ? ca inca tzii la mn ? de asta te ascunzi din nou ? Naiba sa te ia.... cu tot ce simt pt tine. Scapa de aia, ca rishti sa te scap eu.... !

Un comentariu:

  1. Desi nu vrei sa recunosti,esti inca indragostita nebuneste de el...doar ca ti-e teama sa nu fii ranita din nou,ceea ce te determina sa ramai cu actualul tau partener.;)

    Nu are rost sa-ti conturezi destinul tinand cont de el...daca tot zici ca nu mai exista pentru tine.Prin comportamentul tau tot ceea ce reusesti este sa pari indragostita de cine nu trebuie,desi vrei sa para ca tot ceea ce iti doresti este sa te razbuni pe el.Si geloasa.Si chiar daca esti geloasa,nu trebuie sa aratzi asta.

    Prin comportamentul tau faci rau tuturor:tie,fostului si actualului tau prieten,care din cate ai scris pe blog se pare ca este un barbat minunat.Asa ca ideal ar fi sa gasesti o solutie benefica pentru toata lumea.

    RăspundețiȘtergere