miercuri, 11 noiembrie 2009

Dezamagita

Dezmagita de oamenii in care am crezut, de proiectele in care am crezut pana in ultima clipa, de cei pe care i-am crezut "prieteni" si care s-au vandut, de minciuni, de tot.... Shi nu in ultimul rand dezamagita de mine, ca intotdeauna greshesc. Intotdeauna aleg cu sufletul, in loc sa aleg cu mintea. O sa invatz vreodata ca nu asha se fac lucrurile in domeniul asta ? De fapt.... in toate domeniile. Dezamagita de idiotzii care promit un lucru shi apoi se joaca cu destinele altora, dezamagita de cei care in loc sa ishi plateasca o datorie prefera sa piarda un "prieten" (ca la ce i-ar folosi, daca tot nu poa' sa mai scoata nimik de la el), DEZAMAGITA de tot! De gandirea mea de kkt ca o sa fie bine shi de increderea pe care am avut-0 in altzii! Sperantza moare ultima.... da' totushi moare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu