luni, 9 noiembrie 2009

Dorintza

Tzi s-a intamplat vreodata sa itzi doreshti ceva foarte foaaarte mult ? (Shi cand spun asta ma refer atat la intensitate, cat shi la durata .... ) Shi atunci cand eshti la un pas sa-tzi implineshti acea dorintza, sa realizezi ca .... nu o mai vrei? Eu realizez ca ceea ce am visat 4 ani, acum ma lasa rece. Nu imi mai doresc , nu imi mai starneshte nicio emotzie, nimik.... tocmai acum, cand shtiu ca e atat de aproape de realizare ! Eu m-am saturat sa ashtept. De fapt nu, m-am razgandit. Nu mai vreau! Am incercat sa scap de "dorintza" asta luni intregi , chiar mi-am dorit sa pot uita.... shi totul s-a intamplat acum, cand nu aveam niciun motiv sa renuntz, cand totul mergea bine.... Pentru ca ai aparut TU. Tu, care intr-o luna m-ai facut sa uit de tot ce mi-am dorit, fara sa vreau. Acum, cand viitorul meu era atat de clar, atat de bine stabilit.... simt nevoia sa evadez, sa fug de tot! Tu m-ai facut sa ma las dusa de val.... Ar trebui sa te urasc, nu ? pentru ca mi-ai distrus visele.... shi acum m-ai lasat. Dar eu nu pot, eu .... tzin la tine, pana la urma se pare ca tu ai fost cel care a creat dependentza :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu