luni, 9 noiembrie 2009

Itzi multzumesc!

....pentru ca m-ai facut sa ma descopar! Pentru ca datorita tzie am invatzat intr-o luna cat altzii intr-o viatza. Alaturi de tine am invatzat sa ma bucur de fiecare clipa. Am invatzat sa las fitzele acasa shi sa iau microbuzul, sa plec de nebuna, doar sa te vad.... Sa ma bucur de fiecare moment in care ma tzineai in bratze shi dormeam cu capul pe umarul tau. Ma bucur de fiecare fum pe care l-am tras impreuna pe plaja. Datorita tzie am ajuns sa ador muzica aia imputzita pe care o ascultai in mashina.... Pentru tine m-am trezit la 7 dimineatza ca sa vin sa dormim impreuna.... Shi da, adoram sa ma plimbi cu zdranganitoarea shi sa facem o liniutza pe bulevard :) Mi-e dor sa stam in pat shi sa ne uitam la film.... Cu tine am invatzat sa ma bucur de fiecare moment, de fiecare culoare, de fiecare raza de soare.... shi da, de fiecare bataie cu perne :) Shi acum, cand ma gandesc la toate astea, ma faci sa zambesc :) .... pentru bucuria simpla pe care mi-o dadeai numai cand te uitai la mine, pentru ca ma tzineai treaza toata noaptea cu mesajele tale, pentru ca simtzeam ca ma iubesti shi.... chiar am crezut ca ma vei suporta o viatza intreaga! Shi.... pentru ca exishti! Pentru toate astea itzi multzumesc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu