joi, 19 noiembrie 2009

Vrei sa ma vezi ?

Vrei sa ma vezi, nu ? Shi eu am vrut.... atunci cand tu ai hotarat ca e mai bine sa nu. Acum rabda. O sa ma vezi, ai rabdare. De data asta voi face lucrurile asha cum vreau eu, shi mai ales atunci cand vreau eu. Shtiu ca ma doreshti. Dar ai rabdare. Ma voi asigura intai ca eshti indragostit :) Shi.... shtii baby, eu nu mai pot risca sa ma indragostesc din nou de tine. Am nevoie de tine, dar ma multzumesc cu o conversatzie pe mess, deocamdata. Poate e mai bine sa nu.... deocamdata. Fraierica-geamantan :) Acum e randul meu. Ai rabdare, bibi, va veni shi ziua aia. Asha cum vreau, atunci cand vreau. A, shi unde vreau, uitasem. Daca vrei sa ma vezi mishca-tzi posteriorul ala sexy spre mine, ca nu fac livrari la domiciliu. Asha ca va trebui sa faci ceva efort. Ce zici, merita ? Inca te mai pot surprinde, inca mai pot face lucrurile care itzi plac atunci cand nu te ashteptzi.... Shtii ca inca sunt a ta, dar imi trece. Acum, ca eshti cu ea, nu-mi voi mai permite sa fac aceeashi gresheala. Nu-mi voi mai permite sa ma indragostesc de tine. Vezi, bibi, nu tzi-a ieshit! Ai crezut ca o sa ma despart de el, dar odata cu plecarea ta nu ai facut decat sa ne apropii shi mai mult. Iar acum ai crezut ca o sa-tzi sar in bratze, sa te rog sa te despartzi de aia, sa ma despart shi eu de el.... Cu toata faza asta aveai 2 posibilitatzi: ori sa ma cashtigi shi sa fiu numai a ta, ori sa ma pierzi definitiv. Shi prima varianta nu e :) Nu tzi-a ieshit, bibi. Nu ai reushit sa ma manipulezi. Sunt psiholog, da-o-n ma-sa :) Nu ai facut decat sa pui inca o bariera intre noi.... Prostule, trebuia sa ai rabdare, ca de aia m-am indragostit de tine. Acum nu mai merita.... nimik nu va mai fi la fel....

Un comentariu:

  1. buna :*.
    am citit, si am vzt ca asa ti se mai intampla si tie...cu "prietenia"...:(...of...chiar as vrea sa mai vorbesc cu tine, poate-mi dai si mie niste sfaturi :o3. lasa-mi un id ceva, sau...:) daca vrei.
    ms :)
    piu-piu

    RăspundețiȘtergere