marți, 10 noiembrie 2009

Zdranganica !

La naiba cu tine shi cu zdranganitoarea ta ! Deci (incorect, shtiu!) de fiecare data cand aud in fatza blocului o duba sau vreo mashina de marfa am senzatzia ca e Zdranganitoarea ta, jur! De fiecare data cand imi vibreaza geamurile de la vreun motor am senzatzia ca eshti u.... shi imi vine sa sar la geam ca tampita, in sperantza ca o sa vad mashina aia nenorocita, in care ascultam muzica aia imputzita shi la care nici macar geamul soferului nu se deschide! Shi aia in care am facut dragoste pe plaja shi a fost al naibii de bine! Dar da, o ador! ca pe tine de altfel! Macar shtiu ca am fost singura fata care a condus-o.... shi daca vreodata o sa o conduca alta, sigur nu o va face ca mine ! :)) PS : promit ca daca o sa ma mai lashi vreodata sa o conduc sa nu mai trec pe roshu' ! PPS : shi sa merg cu viteza legala! PPPS: Pe bune! Promit ! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu