joi, 12 noiembrie 2009

Adio.... dar raman cu tine

O sa ma uitzi.... sjo eu o sa te las sa ma uitzi.... M-am saturat sa lupt singura. Daca ai mai fi avut putzina rabdare .... probabil ca ash fi ramas cu tine. Acuma chiar aveam nevoie disperata de tine. Sa ma tzii in bratze, sa pot sa-tzi spun tot ce am pe suflet. Off, bibi.... El vrea sa ma ceara, shtii ? In urmatoarele luni o va face, shtiu sigur. Cum sa ii explic faptul ca sunt indragostita.... de tine ? Atunci totul se va sfarshi, cu sigurantza. Bibi, ma mint singura, totul s-a sfarshit deja, fiecare e pe drumul lui. Dar ah, cat imi doresc sa pot da timpul inapoi, sa mai stau cu tine zi shi noapte.... Mi-e dor de tine, ce naibii fac ? Mi-e teama. Daca nu voi fi fericita ? Eu te iubesc pe tine, de ce nu faci nimik, nu vezi ca ma pierzi ? Off.... iubitul meu.... nu e zi sa nu te vreau langa mine, nu e noapte sa nu te visez.... Partea urata e ca nu am cu cine sa vb despre asta, despre tine. Nimeni nu shtie, nimeni nu m-ar intzelege. Bibi, cand ne-am certat eram distrusa. Shi a trebuit sa ma inchid in mine, doar eu cu mine.... Sa ma prefac, ceea ce shtii ca urasc.... M-ai intrebat daca El nu o observat asta .... ba da iubire, a observat, normal ca a observat , dar cum mama naibii sa ii spun ca eu plang dupa altcineva ? Cata nevoie aveam sa ma iei in bratze shi sa-mi spui ca totul va fi ok, sa ma intzelegi shi sa vb cu mine.... Dar toae astea s-au dus.... shi dor, amintirile dor.... In curand o sa-tzi spun "adio" dragul meu. Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu