marți, 10 noiembrie 2009

Am obosit !

Am obosit sa ma prefac ! sa ma prefac fatza de ai mei ca sunt fericita, sa ma prefac fatza de iubitul meu ca il iubesc si imi e bine, sa ma prefac fatza de totzi cei din jur ca sunt o femeie puternica, pe picioarele ei, sa ma prefac fatza de mine mintzindu-ma ca imi e bine .... pur si simplu am obosit shi nu-mi mai pasa! Am obosit luptandu-ma pt tine! shi ca sa fie setul complet acum simt ca nu mai am pe nimeni langa mine ! Pentru ca tu, prostule, mi-ai fost shi prieten shi iubit, shi mama shi tata,shi .... ai fost totul pentru mine. Shi am obosit sa-tzi arat ca te iubesc.... La naiba cu tine shi cu tot ! nu ai fost in stare sa te tzii de promisiune.... noi suntem "prieteni". Prieteni pe draq! hai sa nu ne mai prefacem ca am obosit ! ori ma iubeshti, ori nu ma iubeshti , dar noi nu suntem shi nu vom mai fi niciodata prieteni ! Punct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu