marți, 10 noiembrie 2009

VDC

Ce de rahat poate sa fie viatza cateodata! Shi pute ! Acum ceva timp se intrezarea o oferta de job pe care chiar mi-l doream, aveam un iubit pe care il iubeam shi ai mai aparut shi tu .... Nu-mi mai doream nimik de la viatza. Pentru prima oara dupa mult timp eram ok, eram fericita. Si m-am aruncat cu capul inainte shi m-am lovit al draq de rau ! A trecut o luna ! S-a dus naibii jobul, din cauza unor idiotzi cu bani care nu shtiu ce vor shi carora le place sa se joace cu destinele oamenilor.... Tu te-ai saturat sa fii "pe locul doi" (imi vine sa te strang de gat cand zici asta) shi pe deasupra a trebuit sa o gaseshti shi pe capra aia.... Iar eu mi-am dat seama ca ceea ce traiesc de ani buni e o iluzie, realizez ca situatzia nu e chiar asha cum credeam, shi nici macar nu il mai iubesc asha cum credeam.... Mi-ai dat viatza peste cap shi acum zici ca nu mai potzi, ma lashi asha. Cum naibii sa nu innebunesc (shi mai rau decat eram) ? Da, uneori sunt un copil nebun! shi imi place , pt ca shtiu ca undeva, in apropiere de camera 10, exista un copil shi mai nebun decat mine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu