sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Poveste

Pana acum nu mi-am batut capul sa scriu astfel incat sa se shi intzeleaga....ca doar eu shtiam despre ce e vorba. Dar acum.... vreau sa clarific nishte lucruri. Am un iubit cu care sunt de foarte mult timp. Am trecut prin bune, am trecut prin rele shi am iertat poate prea multe, tocmai pentru ca in timpul destul de lung in care am fost despartzitzi nu am putut sa-l uit, iar sentimentele mele nu s-au schimbat deloc. Shi se pare ca a meritat, pentru ca in ultima perioada s-a schimbat. In bine. Doar ca .... lucrurile din trecut au lasat urme adanci. Inclusiv asupra mea. Shi ai aparut tu. Tu, care ma ajutai ca un prieten deshi nu shtiai mare lucru despre mine. Tu, care shtiai ca am pe cineva shi nu vroiai sa te bagi.... Dar s-a intamplat inevitabilul. Am inceput sa ne placem nepermis de mult shi dupa indelungi tatonari.... offf, nu o sa uit niciodata primul tau sarut. A fost asha....perfect. Sarutai exct ca mine, exact cat shi cum trebuia, am simtzit ca ne potrivim shi.... shtiam ca vom continua. Am inceput sa ne vedem zilnic. Shi am inceput sa ne indragostim. Nu am crezut ca ash putea ajunge sa simt asta pt tine.... shi tocmai asta e cel mai periculos :) Iubitul meu oricum nu avea pentru mine atata timp cat mi-ash fi dorit, eu ma plictiseam shi.... am inceput sa petrecem impreuna cea mai mare parte a timpului. Chiar eram ok, chiar daca aveam probleme tu erai aproape de mine shi asta ma ajuta enorm. Ai inceput sa fii indispensabil, in afara de putzinul timp in care eram cu iubitul meu, eram cu tine. Shi sa nu-mi spui ca nu ma iubeai, ca nu te cred. OFFF! Itzi doreai sa ma cert cu el, mi-ai spus de atatea ori ca vrei sa ramanem amandoi.... Dupa cateva zile ai fi fost in stare sa te insori cu mine, shi eu.... Eu tzi-am spus ca nu il las pt tine, ashteptam sa faca o gresheala ca sa am un motiv sa-l las. Bibi, daca ar fi facut o gresheala, asha cum facea alta data.... dar nu, el nu greshea, parca ar fi shtiut ca imi doream asta. A trecut o luna. Una de vis in care tot timpul eram impreuna, dar ne feream de ochii lumii.... O luna in care tu ma rugai sa-l las, in care altele te placeau pe tine shi eu eram atat de geloasa.... Dar hai sa-tzi spun ceva : aveam incredere in tine, bibi. Chiar aveam. Shi am fost cu tine mai sincera decat cu oricine. Poate prea sincera. Apoi au inceput problemele. Au fost cateva zile in care ne-am vazut mai rar, apoi am fost eu geloasa, tu imi pareai schimbat, ne-am certat. Apoi te-ai apropiat de alta. Sjhi eu am innebunit. Am innebunit de durere, de gelozie, de....tot . Mi-am calcat peste orgoliu, peste tot.... am greshit, chiar eu tzi-am zis ca ar fi mai bine sa luam o pauza. Da, recunosc, am greshit. Dar cand mi-am dat seama poate a fost prea tarziu. Poate te-ai saturat sa tot ashteptzi.... Ce m-a durut cel mai tare a fost ca nu ai fost langa mine, asha cum imi promisesei.... ca nu m-ai ajutat sa trec peste. Am greshit, Bibi. Imi pare rau ca te-am facut sa suferi. Dar asta sunt. Shi acum platesc pentru ce am facut....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu