miercuri, 2 decembrie 2009

O singura zi!

De ce naibii imi bantui gandurile shi nu ma lashi sa fiu fericita ? De ce imi aduc aminte de tine atunci cand ar trebui sa fiu fericita cu el ? Cat te urasc.... Cat mi-ai ravashit viatza.... Din cauza ta ultimii ani din viatza mea s-au transformat in .... habar n-am ce, intr-o mare incertitudine. Ca shi toate dorintzele mele. Din cauza ta nu-mi mai suport iubitul, pe care l-am adorat atatzia ani.... Cu care shtiam ca vreau o familie.... Shi acum, cand el vrea asta, ai aparut tu sa ma faci sa ma indoiesc de tot! Se comporta atat de frumos cu mine.... shi eu , ca o proasta ce sunt, incep sa plang. Ma enerveaza cu tot ce face ! deci jur, sunt nebuna.... imi dau seama ca se comporta frumos, ca acum intr-adevar ma iubeshte, poate mai mult ca oricand, shi eu ce fac ? eu ma enervez ! me enerveaza inclusiv cand are grija de mine, ma enerveaza cu toate gesturile lui prin tot ce face ! shi totul numai din cauza ta ! ahhh, cat ash fi vrut sa nu te cunosc ever.... Zilele trecute a dormit la mine. Shi da, am facut dragoste. Dar nu mai simt nimik, doritza aia a disparut.... din tot ce simtzeam s-a ales praful. Am plans! Am plans in timp ce stateam cu el in pat shi incercam sa fac asha incat sa nu-shi dea seama. Ce ash fi putut sa-i spun ? ca plang pt tine ? Am plans pt ca imi dadeam seama ca visele mele se duc naibii, ca nu ma enerveaza prin tot ceea ce face, din cauza ta! Shi nu ma puteam opri.... Pana la 7 dimineatza am stat cu el in pat shi vb pe mess cu un prieten.... un bun prieten..... caruia nu ii puteam explica, nu i-am putut spune decat ca ma enervez din orice shi nu-mi pot explica. Mi-ai facut mai mult rau decat bine. Nu am regretat nimik niciodata shi nu ash fi crezut ca o sa ajung vreodata sa spun asta, dar imi doresc sa nu te fi cunoscut niciodata. Dar mai e putzin, Bibi. Mai ai inca o zi la dispozitzie. Pe 3 se implineshte o luna. O luna de cand s-a terminat. A fost un vis frumos, dar s-a terminat. Definitiv (ceea ce eu refuzam sa intzeleg pana acum). Imi pare bine ca nu mai am nr tau, chiar shi IDul tzi l-am shters. Dupa data de 3 nu o sa-tzi permit sa ma mai faci sa sufar. Te voi alunga din toate gandurile mele. De tot. Se va alege praful, Bibi, praful!

Un comentariu:

  1. ti-am urmat link ul de pe o alta pagina...caci spuneai ca ti se pare cunoscuta situatia...dar, fiecare situatie e diferita si speciala pt cel ce o traieste...iar eu, da...am trait ceva special cu acel om...si e bine sa ne bucuram si sa invatam din fiecare experienta de genul...iar ca sa nu ne complicam vietile, nu te intoarece niciodata asupra deciziilor luate ... cu bine..Miha

    RăspundețiȘtergere